Tuesday, 27 August 2013

OOTD / Look do dia: O tal do short assimétrico - SKORT

Sim! Eu tenho que admitir que me rendi a essa fast trend, afinal de contas o short assimétrico é tão fofo que não consegui não comprar um pra mim...
Além disso, o skort super combina com várias peças e eu estou até pensando em comprar de outra cor... hahaha...

Well, yes! I must say I´ve surrended to this fast trend, after all it´s such a cute skort I couldn´t help myself of getting them to call my own... 
Besides, they match with so many things I am even thinking about getting others... hahaha...

Esse foi um look simples que usei no final de semana passado para ir a um Chá de Bebê! Acho que o toque final e também bacana foi este super colar de correntes de metal que eu super amo!
E aí, o que acharam?

This was a simple outfit I´ve worn last weekend to go to a Baby Shower. I think the final and great touch was this super nice necklace with a bunch of metal chains that I much love!
You might think I am crazy of wearing this skort in the middle of winter but it´s Brazil and unfortunately this season here is basically fake hehehe...
Hope you like it!
See ya!

O que estou usando:
- Blusa - Olli para Mercado
- Skort - Zara
- Sapatilha - Renner
- Carteira - Santa Lolla para C&A
- Anel boho - Forever 21
- Outros anéis - Mercado
- Bracelete de couro - H&M
- Colar - @julianabiju

What I am wearing:
- Shirt - Olli para Mercado
- Skort - Zara
- Flats - Renner
- Hand bag - Santa Lolla para C&A
- Boho ring - Forever 21
- Other rings - Mercado
- Bracelet - H&M
- Necklace - @julianabiju


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...