Friday, 30 August 2013

Inked again! #2

Tattoo nova!!!
Faz mais ou menos umas 3 semanas desde que fiz essa tattoo nova!
Eu estava super empolgada pra fazer mesmo tendo passado mal da última vez!
É o crucifixo do cd do Ozzy Osbourne, chamado: The Ozzman Cometh.

New tattoo!!!
I think it´s been around 3 weeks since I´ve done my new tattoo!
I was really excited about doing it and there it is!!! Yay!
It´s the crucifix from Ozzy Osbourne´s cd called The Ozzman Cometh.



Não é segredo nenhum que eu amo as músicas do Ozzy desde que era pequena e queria tatuar algo que me lembra-se delas!
Tem um vídeo no Instagram que meu namorado gravou, quando estava fazendo a tatuagem aqui.
E aí, o que acharam?

It´s no secret that I love Ozzy´s songs since I was child and I wanted to tattoo something that remind me of them =)
There is a video my boyfriend recorded on Instagram here.
What do you guys think?

Get 10% sitewide when you shop at <a href="http://www.accesstattoo.com/">Access Tattoo</a>. Valid until October 2013!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...