Monday, 4 February 2013

Ebay: Necessaire

Hey gente!
Faz tempo que não posto mas estou ficando sem tempo suficiente para postar no blog, responder comentários e visitar blogs seguidores pois trabalho com outra coisa. Então me desculpem por isso mas estou tentando postar pelo menos uma ou duas coisas por semana!
Vou tentar me programar melhor =)

Hey guys!
It's been a while since I don't post on a daily basis but the thing is that I don't have enough time to do that, reply the comments and visit my followers and that is because I work with something else. I am sorry for that but I will try to post at least 2 posts a week!

Bom, o post de hoje é sobre outra comprinha que fiz no Ebay!
Uma necessaire super fofa, uma imitação da Long Champ.

Well, today's post is about another ebay shopping I did!
A fake Long Champo clutch or makeup bag.
Comprei com o vendedor: milyonline que tem ótimos produtos e entrega tudo certinho e embalado.
Também comprei esta bolsa aqui com ele.

I bought it with this seller: milyonline. They have great products and ship everything in perfect conditions.
I also bought this bag here with them.
A bolsinha é super fofa e bem acabada. Não veio com linhas sobrando e a costura é retinha. Eu adorei e fiquei querendo uma de cada cor. Hahaha...
O link direto para ela é este AQUI.
Paguei US$3,75 e free shipping.

Você também tem dicas legais e vendedores legais do Ebay?  Manda pra mim!!! 
headsandnails@gmail.com

The bag is super cute and well finished. It didn't come with any loose parts. I loved it and now I want one of each colour hahaha...
The direct link for it HERE.
I paid US$3,75 + free shipping.

If you have nice tips from Ebay, send to me!!!
headsandnails@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...