Tuesday, 22 January 2013

Review: Compassion - Mary Kay

Olá!
Faz tempos que não posto sobre batons aqui, não é?!
Na verdade, eu queria ter postado sobre este aqui faz alguns meses mas eu "perdi" o batom, coloquei numa caixa e esqueci onde exatamente tinha guardado. T.T
Mas felizmente, domingo passado eu o encontrei e aqui está a resenha!

Hello you all!
It's been a while since I've posted about a lipstick right?!
Actually I meant to post about this one months ago but what happen was that I ''lost'' it but in the end I had just put it on a safe place and forgot where. T.T
Fortunately I found it last Sunday and here it is the review!
Ganhei este batom de uma super amiga - a Kathy - no meu aniversário e hoje mais cedo estávamos sobre como a cor é igual à que a Regina - Evil Queen - de Once Upon a Time usa em alguns episódios, tem tutorial aqui!

I got this lipstick from a very dear friend of mine - Kathy - on my birthday last year and the colour, as we were talking about earlier today is the same as Regina's - the Evil Queen from Once Upon a Time - I have a tutorial here
Eu gostei muito do batom, ele tem uma textura super cremosinha e hidratante e dura por mais de 3 horas nos lábios o que para mim é perfeito!

I really like this lipstick, it has a very creamy and moisturising texture and it lasts for more than 3 hours on the lips, which is perfect!
O nome é Compassion e é da Mary Kay, uma marca fácil de ser encontrada e com excelente qualidade!
E vocês já testaram esse batom, ou algum produto dessa marca?

The name is Compassion and it's from Mary Kay which is very easy to find and an amazing brand with great products!
Have you ever tried this lipstick or even any Mary Kay's products?

4 comments:

  1. Nossa que cor linda *-* Super desejei! Tem um brilho bonito também, gostei. Meu problema é achar uma revendedora Mary Kay, mas encontrei uma que vende online e como tenho que pegar algumas coisas vou ver esse batom também *-*

    =*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Não é?!?!? Eu tb ameei e é super hidratante!!!
      Pede pra ela mesmo!

      Tem muita cor bonita, fora as sombras neh?!

      Beijosss

      Delete
  2. Great review!
    Would you like to follow each other?
    Let me know!

    4-trendy.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Nati Ko

      Of course we can follow each other!
      It's nice to have a Russian follower hahaha

      xx

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...