Thursday, 27 December 2012

Sammy Dress online shop

Bom, como foi feriado, eu não tive tempo nenhum de postar. Me desculpem por isso!
Espero que o Natal tenha sido ótimo entre parentes e amigos! O meu Natal foi super legal!

Well, It was a holiday and I didn't have any time to post anything here. Sorry for that!
I hope you all had a lovely Christmas with your family and friends! Mine was well fun!
Mas vamos ao que interessa! O Sammy Dress é uma loja online da China, bem parecida com o Ebay e tem muita opção para escolher: roupas, acessórios, decoração etc.

Anyways, Sammy Dress is an online shop from China, pretty much similar to Ebay and you can find loads of different things there: clothes, accessories, decoration etc.
Uma amiga, a Ana, foi quem me falou deste site e eu decidi testar e felizmente o resultado foi positivo.

A friend of mine that actually told me about this website and I decided to give it a try and the experience was ok.
Eu comprei uma bolsa e uma carteira de boa qualidade que vieram super bem embaladas em papel de seda e papel bolha.

I bought a bag and a wallet which have very good quality and came well wrapped in paper and bubble wrap.
O único 'problema' foi a demora do pacote chegar. Demorou bem mais do que eu esperava mas acho que o problema é (sempre é neh) do Correio Brasileiro.

The only 'problem' was that the package took a little longer than expected to arrive which I think it's not their fault but Brazil's post system's.
De qualquer forma, vocês podem ver que os produtos são ótimos e definitivamente vou comprar de novo neste site, mas é bom lembrar que a entrega não é grátis e você paga proporcional ao peso do pedido.

All the same, you can see that both bag and wallet are very nice and I am def. buying on Sammy Dress again, just remember that the P&P is not free and you pay by kilos that you buy in products.

3 comments:

  1. I've checked this site out recently and have been contemplating an order! I was weary that the sizes may not be accurate, and I hate the hassle of online exchanging. I'm pleased you had a positive experience! This post has me re-considering an order... :) Thanks! <3Em

    http://theskinnybyemily.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm not sure about the sizes although asian sizes are usually smaller right?! but I think you can check these things out online and see which would fit you better.

      But well,I am not a huge fan of buying clothes online so I never really had this problem but for the price you pay I think it would be worth to have a go right?! haahah

      xx

      Delete
  2. Realmente SAMYDRES tem coisas de qualidade, apesar de ver em alguns blogs falando das calças que rasgam a toa rsrs, eu fiz uma compra aliás duas com essa uma chegou e gostei muito agora falta o outro pacote, olha tem vídeo, "SEU BLOG NO MEU VÍDEO" onde divulguei 11 blogueiras e pretendo fazer novamente mais para frente, e tem SORTEIO de um TABLET e make francês, depois desse sorteio vou fazer SORTEIO de uma FILMADORA, magrafelizpensa.blogspot.com e www.youtube.com/user/marcmarify

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...