Tuesday, 25 September 2012

Revlon - Balm lipstain


A Sandra super fofa do Beauty Balm me deu este Lipstain da L’oreal!
Lovely Sandra from Beauty Balm gave me this Balm stain from L’oreal !
É um balm/hidratante labial que ‘mancha’ seus lábios então parece mais um batom. Fiquei muito surpresa  quando vi a cor que ele tem! Eu estava pensando que  era mais cor bem clarinha quase transparente mas pode passar por um batom normal.

It ‘s a balm that ‘’stains’’ your lips so it actually looks like a lipstick!
I was really surprised to see the colour it has! I was thinking that it was more like a very light almost clear colour but it can really pass by a regular lipstick.
Ele tem uma ótima vantagem além da cor,  hidrata os lábios e dura muito tempo.

The great side of it is that beyond the colour you have,  is to get your lips moisturised and the colours stays on for a long time.
Ele também tem um sabor de menta e eu adorei a cor que a Sandra escolheu para mim, é a Lovesick!
Preço:
Não tem no Brasil, infelizmente!

It has a nice  minty flavour and I enjoyed the colour Sandra chose for me, Lovesick!
Price:
Walgreens USA - US$8.99
Boots UK - £7.99

2 comments:

  1. Glad you like it! I've got the honey one x

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's perfect!
      I also bought a red colour here in Orlando!!! hehehe

      xx

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...