Tuesday, 18 September 2012

Nyx Blush - Desert Rose

Estou chocada com a pigmentação desde blush da Nyx! É muito muito forte!
Ok, mas antes tenho que comentar sobre o formato dele porque detona, e está super na moda! hahaha...

I am chocked with the pigmentation of this Nyx blush! It's too much!
Ok, but first I have to say something about the shape of it because it rocks and it's trendy! hahaha...
Eu sei que os blushes e sombras da Nyx tem este formato desde sempre mas é tão fofo que provavemente eu comprei só por causa disso =X

I know Nyx has this shape on their blushes and eyeshadows since ever but they are so cute and probably I bought this blush because of that =X 

Eu amo a cor mas sempre que uso tenho que ter muito cuidado para aplicar por conta da pigmentação.

I love the colour but every time I use it I must remember to be very careful because of its pigmentation.
A cor que comprei é a PB 17 Desert Rose e ele dura bastante no rosto!
Preço:
Cherry Culture - $5.00

The colour I got is PB 17 Desert Rose and it lasts for a long time on the face!
Price:
Cherry Culture - $5.00
Nyx UK - £5.50
Nyx USA - $6.00

4 comments:

  1. cute, I must try! I love ferociously intense-pigmented blush :)
    theskinnybyemily.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) Hahaha I like them but sometimes I find a bit hard to control the intensity!!!

      xx

      Delete
  2. Estou doida com um deste, vou correndo comprar assim que chegar em minha cidade!
    Mil bjs
    Pamella
    www.madamedescolada.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) bom que é baratinho né?!
      E dura ateeee

      beijos Pam!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...