Wednesday, 5 September 2012

Color Tattoo - Eternal Silver and Eternal Gold

Lembram que ganhei uma caixa maravilhosa da Sandra do blog Beauty Balm? Bem, ela me deu muita coisa e eu quero usar cada uma delas e decidi começar com essas sombras em gel/creme da Maybelline!

Remember that I got that amazing box from Sandra that also has a blog called Beauty Balm? Well, she gave me too many things and I want to use all of them and I decided to start with these gel cream eyeshadows by Maybelline!
Eu já postei sobre duas outras cores: a Pomegranate Punk (que tem tutorial) e a Audacious Asphalt - post aqui e as duas que vou mostrar agora tem a mesma qualidade e acabamento que as citadas anteriormente.

I have already posted about two other colours: Pomegranate Punk (make up tutorial) and Audacious Asphalt - post here and these two I am showing now have the same quality and finish of the ones I have posted about before.
O que eu pude notar é que a embalagem é um pouco diferente! Não o potinho, mas a etiqueta que vem com o nome da cor e os detalhes. As sombras que comprei nos EUA vieram com a etiqueta toda preta e as sombras que a Sandra me mandou da Escócia tem etiquetas da mesma cor que a da sombra. O porque disso eu não sei! Mas sim, os produtos são os mesmos, as Color Tattoos 24hr.

What I could notice is that the packaging is a bit different! Not the container but the label that comes on it with the name of the colour and everything else. The ones I got in USA are all black and these ones that Sandra bought in Scotland have the labels with the same colour as the eyeshadow!
Why is that? I have no idea! But yes, the product is the same, a Color Tattoo 24 hr.
Estou super feliz com essas duas novas cores e como são cremosas, dá para usar como primer e fazer as sombras em pó ficarem com os tons mais vibrantes!

I am really happy with these two colours and as they are creamy we can also use them as a primer to make the colour of your eyeshadow pop out even more!
Você pode comprá-las:
Roana Hernandez - R$26.00
Fabulous Store - R$28.95


You can get them at:

Boots - £4.99
Superdrug - £4.99

2 comments:

  1. OOOH I always wondered how well these worked, and how long they truly stay on. Are you still happy with them? Cute blog, btw!

    <3 Em

    theskinnybyemily.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. They work very well and stay in place for more than 10 hours if you use a primer that could last even longer!

      U can buy them without thinking!
      thanks !!!

      xx

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...