Friday, 31 August 2012

Nails of the week!

A manicure da minha mãe me emprestou este esmalte marrom pra testar e eu adorei! É o tipo de cor que gosto de usar quando não estou afim de usar preto hehe...
O esmalte bege eu trouxe da Turquia, mas não sei exatamente de onde ele é!

My mum's manicure gave me this brownish nail polish to try and I love it!
It's the kind of colour that I like to use when I don't want to use black again hehe...
The beige colour I'd bought in Turkey but I don't really know where it is from!

Produtos usados:
Unhas + Fortes e resistentes - Risqué
Hawaiian Magic - Island Girl 
110 - Golden Rose Paris
Cobertura brilhante - Avon

Products used:
Unhas + Fortes e resistentes - Risqué
Hawaiian Magic - Island Girl 
110 - Golden Rose Paris
Top coat - Avon

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...