Tuesday, 7 August 2012

Matchmaster foundation

Aqui está minha atual base diária desde que a Super Star da Maybelline acabou!
Eu estava super curiosa para testar esta base e decidi comprá-la e desde então tenho usado todos os dias e até para sair a noite!

Here it is my every day foundation since my Maybelline Super Stay have finished!
I was really curious to test this foundation and decided to buy it and since then I've been using it every single day even to go out at night!
A base Matchmaster foi lançada pela MAC no ano passado e tem uma tecnologia que usa pigmentos translúcidos que proporcionam um acabamento personalizado pelos sub tons da pele. (Ou seja, ela se adapta ao tom da sua pele.)

Matchmaster foundation was launched last year by MAC and "it has a technology that uses translucent pigments to enable a fully personalized finish influenced by subtleties of your skin's undertone". 
Além disso, ela tem cobertua leve que dápara virar média se for aplicada em mais camadas, tem SPF 15 e a minha cor é a 3.0
It also has a light coverage that is buildable to medium, it has SPF 15 and my colour is 3.0.
Eu amo esta base e já estou planejando comprar outra quando esta acabar.
Usualmente ela dura o dia todo no meu rosto e o acabamento semi matte é perfeito para minha pele que tende a ficar oleosa durante o dia. Ela é mais aconselhável para peles secas ou normais.

I love this foundation and  I am already planning to buy my second one after this one is over.
It usually lasts all day long on my face and its finish is demi-matte which I love as my skin tends to be a bit oily during the day.

Preço:
MAC Brasil - R$172.00
Sack's - R$172.00
Price:
MAC UK - £25.00
MAC USA - US$33.00

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...