Tuesday, 31 July 2012

Really Red - Studio Makeup

Bem, este é outro batom vermelho maravilhoso que veio na caixa Boudoir Privé - post aqui!
Levou um tempo para eu abrir pois já estava com 3 batons vermelhos da MAC em uso mas enfim, aqui está!

Well, this is another amazing red lipstick I got in Boudoir Privé box - post here!
It took me a while to open it as I have already 3 red MAC lispticks in use but here it is!
Antes deste batom chegar, eu não sabia dessa marca mas se derem uma olhada no site, parece que a marca é bem profissional e tal...

Before this lipstick I had never heard of this brand before and if you look up their website, it seems to be very pro and all...
Para começar, vamos falar da embalagem que eu achei super legal primeiro por ter a cor do batom do lado de fora e não ter aquela chatisse de ter de abrir um por um para escolher e segundo por ser preta! Ok, não por isso, é porque tem um jeito de abrir diferente que é muito bacana!

To begin with it's packaging which I think is amazing first because it has the colour on the outside so you don't need to open every single lid to see what lipstick colour it is and because it's black! Ok, not just that, it is also because it has a different way of opening it and that is very cool!
A cor é linda e a textura do batom é bem cremosa mas infelizmente não dura tanto nos lábios como achei que duraria, que é em torno de 2 horas; bem similar aos batoms de marcas que vendem em farmácias certo?!

The colour itself is beautiful and the lipstick's texture is very creamy but unfortunately it doesn't last as long as I thought it would which is 2 hours which is similar to drugstore brands lipsticks right?!
Por outro lado, sua fórmula é hidratante e contém anti-idade e ingredientes hidratantes! Eu gostei disso!
Ainda não encontrei onde comprar essa marca mas se você souber, por favor me avise!

On the other hand its formula is hydrating and contains anti-aging and moisturizing ingredients! I like those a lot!
I haven't found out yet where to buy these brand but if you do, please let me know!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...