Monday, 30 July 2012

Dead Sea Spa Magik Silky Smooth Body Lotion

Finalmente testei esse hidratante! Ele veio na Boudoir Privé box!
Minha primeira experiéncia com os produtos da Dead Sea Magik foi com o sabonete facial - post aqui - que por sinal eu super gostei e este não foi diferente!


Finally I have tested this body lotion! Ii came in Boudoir Privé box!
My previous experience with Dead Sea was with gentle facial cleanser - post here which by the way I really much like and this one was not different!

É uma excelente loção corporal e você pode sentira textura encorpada.
Eu usei o produto inteiro e por ser uma amostra, durou uma semana. Como é inverno no Brasil e o clime está super seco então o creme foi ótimo para manter minha pele hidratada sem deixá-la melando. 
Ah, ele também tem um cheiro super delicado e agradável o que para mim é um detalhe essencial para gostar e comprar um produto.
Com certeza eu compraria o tamanho original e estou super  curiosa para testar outros produtos da marca.


It's a very good body lotion and you can actually feel its thick texture.
I've used all the product and for being a sample size, it lasted for a week.  It is winter in Brazil, the weather is very dry so this lotion was good enough to keep my skin moisturised without leaving it sticky. Oh, it also has a very delicate and pleasant scent which for me is a primary detail to like and buy a product.
I would definitely buy the full size one and I am quite curious to test other products by Dead Sea.


Preço:
Feel Unique - £7.70 - 350ml


Price:
Feel Unique - £7.70 - 350ml
Debenhams - £7.75
Dead Sea Magik website - £7.50

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...