Thursday, 12 July 2012

Color Tattoo - Pomegranate Punk and Audacious Asphalt

Semana passada postei sobre a loja online -post aqui- que comprei as sombras em gel cremosas da Maybelline e obviamente, elas merecem resenha!

Last week I've posted about the online store -post here- where I bought my creamy gel eyeshadows from Maybelline and of course they deserve a review!
Eu estava doida com essas sombras e elas não me decepcionaram!
No final de semana usei a Pomegranate Punk o dia todo e a noite ainda estava perfeita, o que significa que elas podem até não durar 24 horas mas duram o tempo suficiente de uma festa, ou do trabalho ou para qualquer outro evento.

I was really crazy about these eyeshadows and they didn't disappoint me! 
Last weekend I've used Pomegranate Punk all day long and it was still perfect at night which means that maybe they don't last for 24 hours but the last time enough for a party or for work or whatever you want to wear them to.
Elas tem uma textura gel cremosa que facilita bastante a aplicação tanto com os dedos quanto com pincel e também não achei difícil esfumá-las com sombras em pó.

They have a creamy gel texture which makes them pretty easy to be applied with fingers or even a brush. I didn't find very hard to blend them with a regular eyeshadow either.
Eu realmente não tenho nada de ruim para falar sobre essas sombras e como podem ver, elas vão durar muito tempo pois a embalagem vem com 4g de produto e que por sinal é linda!

I really have nothing bad to say about them and as you can see they will last for a long time, the packaging comes with 4g of product and by the way, it's very cute!
As cores são perfeitas e agora eu quero comprar as outras para completar minha coleção!
Eu comprei as minhas na Glamorous Store por R$24.00(cada), mas você também pode encontrar em outros lugares como:

Roana Hernandez - R$26.00
Fabulous Store - R$30.65

The colours are fabulous and I now I want the others to complete my collection!
I bought mine at  Glamorous Store for R$24.00! But you can also find elsewhere:
Boots - £4.99
Superdrug - £4.99

8 comments:

  1. woahh these are gorgeous colors, girly! i really love the pomegranate punk. i probably would never wear it though -- colored eyeshadows don't look very good on me, for whatever reason!
    i wish i could understand Portuguese :( i'm really fluent in spanish, though!
    hope all is well :)

    -alexandra
    http://alexisinodak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am also in love with Pomegranate Punk!
      You should wear it!!! You´re beautiful and everything looks good on you!
      I am 100% sure!!!

      Portuguese is similar to Spanish but not that much and btw I don´t speak Spanish ahahahaha...

      English is more confortable for me!!!

      xx

      Delete
  2. que lindooo
    adorei esses que você escolhei
    ainda não comprei nenhuma, mas já já me rendo, já desejo todos também!

    Beijos linda
    http://www.cacau-makeup.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
    Replies
    1. São demais não é?!
      Achei-as muito práticas tb!!!

      Vale a pena!!!Beijo Claudia

      Delete
  3. omg pomegranate looks amazing! They dont have that shade in the UK...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doesn´t it?
      Really? OMG that´s true! I´ve just seen on Boots and Superdrug website!

      It´s not faaaaaaaaaaair!!!

      Hope they start to sell it there soon!!!

      xx

      Delete
  4. Ow these eyeshadows look just amazing! Great colors!:)
    Simona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don´t they simona???
      I am in love with them ahahah
      xx

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...