Wednesday, 2 May 2012

Crazy4make online store

Como pedi um produto na loja online Crazy4Make, eu tinha de vir compartilhar minha experiência, concordam?!
Eu pedi um Aussie 3 minute miracle no dia 28 de Fevereiro e já sabia que ia demorar um tempinho para chegar aqui no Brasil e levou quase 2 meses para ser entregue na minha casa.
Ok, nenhum problema com o site mas apenas o nosso querido serviço de correio brasileiro e sua burocracia. T.T


As I've ordered a product on Crazy for Make online store I had to share my experience here, right?!

I've ordered my Aussie 3 minute miracle on February 28th and I already knew it was going to take a little while to arrive here in Brazil and it took almost 2 months to get to my place.
Ok, not at all a problem of the website but an issue of the Brazilian post office.

O produto chegou num envelope normal com todas as descrições necessárias, escritas a mão (adoro isso, fica mais pessoal) do lado de fora e dentro do pacote veio o recibo da compra.

The product arrived in a regular post envelope with all the descriptions needed, hand written (love this, it feels more personal) on the outside and inside the package there was the receipt with my shopping details.


Foto do meu instagram (@liozzy) com a minha NAKED 2 que pedi no Beauty Bay - post aqui!
Photo from my Instagram (@iozzy) with my NAKED 2 palette that I've ordered on Beauty Bay - post here!

Eu escolhi o First Class Mail International para entrega, que custou R$10.00 e meu produto chegou a salvo! =) Compraria na loja novamente, sem dúvidas!
Preço:
Crazy4make  - R$18.50 mas paguei R$22.50 quando comprei o meu.
Já pediram algo nessa loja? Indicam outra bacana?

I've chosen for First Class Mail International shipping - R$10.00 and my product arrived safe! =)
Price:
Crazy4make - R$18.50 but I've paid R$22.50 two months ago. 
Have you known this store?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...