Tuesday, 17 April 2012

Wicked Cream Highlight - Urban Decay

Tenho de admitir que inicialmente, comprei este iluminador porque tem uma caveira estampada na embalagem mas como é um produto da Urban Decay, sabia que não ia me decepcionar.

I must admit that I first bought this highlighter because there is a skull printed on the packaging but as it is an Urban Decay product I already knew it wouldn´t disappoint me.

Faz mais de 6 meses que tenho este produto e adoro usá-lo por ser super fácil de controlar q quantidade do produto que aplico no rosto. Então para mim, um iluminador em creme é melhor que o em pó já que o último citado faz uma 'bagunçinha' extra.

I have this creamy product for more than 6 months now and I really like to use it as it is easier for me to control how much product I am applying on my face and don´t put too much on.
So for me a creamy highlighter is better than a powdery one.

Como disse anteriormente, eu amei a embalagem tem boa qualidade e ótima para levar para qualquer lugar, se necessário.

As I said above, I really like the packaging, it´s so cute and has good quality, good to take way if needed.

O produto além de ser cremoso tem glitter também, então atenção é necessária na aplicação para o mesmo não ficar concentrado em um só lugar, mas isso não é um problema pois é super fácil de espalhar.
A marca, além da cor Wicked, conta com mais 3 cores de iluminador: Moonshine, Brownsugar e Sin.

The product itself beyond being creamy is glittery too, so attention is also good when applying it so it won´t get concetrated in just one spot. but it´s not a problem as you can do this very easily.
Wicked is one of the colours Urban Decay has but you can also choose from 3 others: Moonshine, Brownsugar and Sin.

Preço:
Urban Decay - US$ 24.00
Beauty Bay - £18.54

Price:
Debenhams - £18.00
Urban Decay - US$ 24.00
House of Fraser£18.00


2 comments:

  1. Really ...product looks great..and this is so easy in use..& because this high lighter is on powder form so changes for melting this highlighter is also gone

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it is really easy to use and to take on your bag!!! It def. won't make a mess xx

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...