Monday, 19 March 2012

Cherry Lip Pencil - MAC

Aqui está a resenha sobre o lápis de boca que minha querida amiga trouxe de Roma - post aqui!
Me apaixonei por batom vermelhos não faz muito tempo, quero dizer, quando era criança eu costumava amá-los e aqui estou novamente viciada neles!

So here it is the review about this lip pencil my dear friend brought to me from Rome - post here!
I fell in love again with red lipstick not long ago, I mean when I was a kid I used to love them and here I am now addicted to red all over again!
Faz toda a diferença quando aplico o lápis de boca antes do batom porque além de tornar mais fácil, você pode aplicar o batom diretamente da bala. É um excelente produto se você está com pressa e não vai abrir mão do batom vermelho e eu SEMPRE estou atrasada hahaha...

It really makes all the difference when I apply this red pencil before the lipstick itself because it makes the whole process a lot easier, you can actually apply the lipstick from the bullet if using the pencil before. It is a great product if you are late and want to use a red lipstick and I AM always late hahaha...
O lápis é um pouco duro e seco e não é tão brilhante e nem tão matte, logo dá para ser usado com qualquer tipo de batom vermelho - do mesmo tom, e a melhor forma de usá-lo é aplicando um hidratante labial antes do lápis, pois assim fica fácil de dar forma aos lábios sem maiores dificuldades.

The pencil is a bit hard and dry to be applied and it's not so shiny and not so matte, so the best thing to do is to apply a lip balm before the pencil and you can easily shape your lips the way you desire and it can be used with any MAC lipstick finishes.


Preço:
Sack's Brasil - R$75.00
MAC Brasil - R$75.00


Price:
MAC USA - US$14.00
MAC EU -  14.50
MAC UK - £10.50

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...