Friday, 23 December 2011

Nails of the week!


Minhas unhas natalinas, estreiando o esmalte Razzle Dazzle da Deborah Lippmann, que veio na última Glossy Box!

My Christmas nails, I am using Razzle Dazzle from Deborah Lippmann (It came in my Glossy Box)for the first time!

Produtos usados:
-Seda Base Risqué
-Black Velvet La. Colors
-Razzle Dazzle - Deborah Lippmann
-'Extra brilho' Colorama

Products used:
-Base coat Risqué (brazilian)
-Black Velvet La. Colors
-Razzle Dazzle - Deborah Lippmann
-Top Coat Colorama (brazilian)



Mil desculpas por não ter postado nos últimos dias! Eu estou no Brasil e tive que arrumar malas, viajar e ver toda minha família, e não tive tempo nenhum para dedicar ao blog!
Mas estou fazendo meu melhor para postar coisas legais antes do Reveillon!
Espero que entendam! =)

I am really sorry for the last 3 days that I haven't been posting anything! I am in Brazil so I had to pack my things, travel and see my whole family and I had no time at all to post here!
But I am doing my best to write nice posts for New Year's eve!
Hope you can understand! =)

4 comments:

  1. Aê~ Voltou pra sua terra natal antes do Natal =P

    Sobre as unhas, ficou suuuper vampiresco *-* Esse anel também tá lindão, adorei! *-*

    =*****

    ReplyDelete
  2. Merry Christmas have a great holiday see you when you're back xxx

    ReplyDelete
  3. @Flávia Signori
    =)
    hahahaaha chorei de rir aqui!
    Eu achei q tava abafando no glitter vermelho para o clima natalino e você fala q é de vampiro hahahahaahhaah....

    Agora vai ficar assim =)

    Obrigada, Flávia!

    Um beijão pra ti

    ReplyDelete
  4. @Beauty Balm
    Hey Sandra!
    Thanks a lot!!!!
    Merry Christmas to you too!!!
    C yaaa
    xxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...