Saturday, 19 November 2011

Studio Secrets primer

Estou aqui para falar do Studio Secrets Professional da L'oréal.
é um primer facial ou como diz na embalagem é uma 'base' alisadora e renovadora.
Estou completamente apaixonada por esse produto e não posso acreditar que há alguns meses eu não estava afim de comprar porque custa quase £15 e para um produto de farmácia, acho bem caro, pelo menos é a minha opinião.


I am here to talk about the Studio Secrets Professional from L'oréal.

It's a facial primer or as it's written on the packaging is a smoothing resurfacing primer.
I am completely in love with this product and I can't believe myself when I think that a few months ago I wasn't to keen on the idea to buy it because it costs almost £15 and for a drugstore product is too expensive, at least that's my opinion.

Então eu serei bem sincera com vocês hahaha... Eu só comprei esse primer quando estava no avião voltando da Escócia e vi uma promoção maravilhosa naquela revistinha de ''free shop''. Seria absurdo se eu ignorasse: 2 primers por £15. Ok, eles me convenceram e agora vou usá-lo para sempre S2.

So I will be very honest with you hahaha... I've only bought this primer when I was in the plane flying back from Scotland and of course it was an amazing sale, it was simply absurd to just ignore it, 2 primer for £15. Ok, they convinced me and now I am going to use it forever S2.

Minha caixa especial veio com dois primers de tamanho original e a caixa é especial porque nunca vi esse produto sendo vendido em caixa antes, vocês já?!

My special box came with two full size primers and it's special because I haven't seen any of these products in a box before, have you?
O recipiente vem com 15ml, o que é mais do que suficiente para 6 meses, ou até mais se você não usá-lo todos os dias e a validade é de 2 anos então não há com o que se preocupar.

The container comes with 15ml which is more than enough for 6 months, maybe more, if you don't use it everyday and it last for 2 years so you don't have to worry too much. 
O primer tem aspecto de mousse e a cor é um rosa bem clarinho. Quando aplicado, dá ao rosto um efeito matte e suave sem ficar muito seco,que todas nós procuramos e ainda cobre bem os poros. Outra coisa que acho importante falar é que o efeito matte é bom para quem tem pele oleosa ou para usar no verão.

The primer has a mousse aspect and it has a very light pink colour. When you apply it all over your face, it gives a matte effect without being too dry and gives that smooth we all search for and it does cover the pores. One thing I think it's important to say is that for having a matte effect it's also good for oily skin or to use it over summer time.









Para terminar a resenha, que vocês obviamente já devem saber o que vou dizer, eu super recomendo o produto! O preço vale o resultado e você pode encontrar em qualquer lugar por ser um produto de farmácia=) 

So, to finish my review that you obviously know what I am about to say, I strongly recommend it!!! 
The price is totally worth the effect and you can find it everywhere as it is a drugstore product =)







Sei que no Brasil é ainda mais caro, infelizmente!  Vocês já tiveram a oportunidade de testar? Gostaram?
Participe do sorteio!

Have you ever tried this primer before? Do you like it?
Sign up for the Giveaway!!!

2 comments:

  1. Sounds like a good product i've never used it. I'm a new follower :)

    ReplyDelete
  2. @Adriana
    And it is =) you should try sometime =)

    Great you're a follower now!!!
    Gonna visit your blog too
    XX

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...